Beneficis de la Natació

NATACIÓ

La natació millora les seves capacitats càrdio-respiratòries, afavoreix la seva alineació postular i beneficia la seva coordinació muscular, desenvolupant les seves capacitats sensorials i psicomotrius
Indicada per a persones de totes les edats, la natació és una de les activitats esportives més completes. Amb aquest esport es treballen i s’exerciten els músculs, la coordinació motora i el sistema circulatori i respiratori. A més contribueix al desenvolupament de la independència i l’auto confiança del nen.
Mitjançant la tècnica i el joc trèiem el màxim rendiment i d’una forma saludable, aprenem els diferents estils i augmentant a poc a poc les distàncies. Tot això ajuda a tenir una millor postura corporal, a prevenir els mals d’esquena i és beneficiós per les articulacions ja que treballem els tendons i els lligaments, i això fa que augmenti la flexibilitat.
Mantenint uns bons hàbits dóna una bona qualitat de vida de cara a l’edat adulta.

GALERIA

Volem marcar la diferència amb els teus fills

Entrena amb nosaltres, fes una prova totalment gratuïta.

NOVA TEMPORADA 2023 -24

"FES-TE SOCI DEL CLUB" Mira les novetats a l'apartat  de HORARIS

El triatló és un esport dinàmic i divertit per els nens i ajuda al seu desenvolupament. Per això intentem que el nostre club vagi creixent o evolucionant i poc a poc aconseguint més èxits tots junts.

VINE A FORMAR PART D'AQUESTA FAMÍLIA.

Sponsors

PATROCINADORS

PRÒXIMS ESDEVENIMENTS

APUNTA'T

VI DUATLÓ INFANTIL SOLIDARI SJD TRIPLAY PRAT - ANYS 2011 al 2020

Ja estem preparant la temporada de les triatlons i ara és el moment de les Duatlons

- La cita serà el dissabte 16 de març al Prat Llobregat.

Consulta tota la informació al:

VI AQUA-TRAIL

FES TRI TIANA 2024

Ja estem preparant el  VI AQUA-TRAIL FES TRI TIANA

Serà el proper 9 de juny

Avinguda Eduard Fontserè S/N 08391 Tiana

US HI ESPEREM EN LA PROPERA CONVOCATÒRIA!

OPINIONS

Per molts més anys podem fer-lo el que també feu.Escoles com la vostra son un GRAN ejemple a seguir. Moltes felicitats i endavant !!!!!

ANA

Felicidades por las metas alcanzadas, y mis mas sinceras felicitaciones , no solo  por el aniversario , sino también por destacarse como un  club, donde los valores , como la honestidad y el compañerismo , son su lema principal.

TONI

El que més M’ha impresionat es l’alta participació en totes les activitats de la majoria de les persones que formen el club

FERRAN

Crec que som un club en el que tothom pot posar el seu granet de sorra i la seva aportació el fa créixer i millorar.

JORDI

La sensació que vam tenir va ser la d’un club que treballa en equip, que disposa d’un gran entrenador i que promou els valors de l’esportivitat i el companyerisme entre els seus integrants. Es nota que és un club jove i que en alguns aspectes es pot millorar encara molt. Trobem que s’ha de cuidar molt la base del club, perque és el futur… i que potser mancarien estratègies de difusió si volem créixer. En general, estem molt contents!!!

CÈLIA

Al principi tenia il.lusió pel canvi però també una mica inseguretat per por a fer un canvi erroni. Ara penso que ha sigut tot un ensert i la il.lusió que tenim al club és inmensa. Ens trobem al 100×100 amb el club, dirigents i components.

ISMA

La Escola festri es un punto de encuentro de niños y jóvenes con ganas de competir y compartir las habilidades de cada uno… gracias a ustedes se forman niños sanos y con disciplinas…gracias a David por la paciencia y apoyo

JAHAIRA

Nosaltres vam conèixer el Club Festri per què vam veure un cartell publicitari en la piscina municipal de Tiana l’estiu passat.
El triatló ens semblava una molt bona opció per què creiem que al ser multidisciplinar , garanteix un treball motriu molt complet.
El nostre objectiu principal a casa és fer de l’esport un hàbit de vida saludable amb els nostres fills. El Club ens ofereix la llibetat de competir o no, en funció de la motivació i les ganes del nostre fill.
De seguida ens vam trobar molt ben acollits tota la familia i el Lucas va fer amics i començar a gaudir d’aquest esport al seu ritme.

SANDRA

Nosaltres seguim pensant el mateix, que és un projecte fantàstic i molt bo per als nens, malgrat la nostra assistència sigui més limitada

MONTSE

Feu que sigui molt fàcil integrar-se al vostre grup i formar part de l’equip.

FERRAN

Sponsors